

VOLKSWAGEN CRAFTER 2.5 Dizel Partikül Filtresi
- Ürünlerimiz Sıfır, Yan Sanayi Üretim Tesislerinde, Birebir Kalıplar Halinde Üretilmiş Ürünlerdir.
- Uyumsuzluk Gibi Bir Durum Söz Konusu Değildir.
- Kullandığımız İç Taşlar Kesinlikle Piyasada Satılan, Maden Değerleri Düşük Çin Malı Ürünler Gibi Kalitesiz Ürünler Değildir.
- Tüm Ürünlerimiz Firmamız Tarafından 2 Yıl Garantilidir.
- Araçlarınızda Yanan Arıza Işığı Problemleriniz İçin Firmamızdan Danışmanlık Talep Edebilirsiniz.
- Açıklama Yazılarımız Siz Değerli Müşterilerimizi Bilgilendirme Amaçlı Olarak Hazırlanıp, Belirli Sürelerle Firmamız Tarafından Güncellenmektedir.
!!!DANIŞMANLIK TALEBİ!!!
Araçlarda, DPF (Dizel Partikül Filtre) ve Çevre Bileşenleri (Sensörler gibi) Sebepli Oluşmuş Bazı Arızalar, Motor Arıza Işığı Yanmasına ve Egzoz Emisyon Kontrol Ettirin Uyarısı Görülmesine Neden Olmaktadır.
Araçların Emisyon Sisteminde Bulunan Arızalar, Test Yöntemleri Sayesinde Doğru Olarak Tespit Edilebilir ve Araç Sahiplerinin, Arızalı Olmadığı Halde Yedek Parça Almalarına ve Boşa Harcama Yapmalarına Engel Olur.
Emisyon Sistemlerinde Dizel Araçlara Ait Partikül Filtrelerinde Meydana Gelen;
- Erime,
- Çatlama,
- Kırılma,
- Düşük Kilometrede DPF Dolmasına,
Sebep Olan Sorunlar Çözüme Kavuşturulmadıkça Emisyon Süzgeci Değiştirmek Sorunu Çözmek Anlamına Gelmez.
Uzun Süredir Araçların Egzoz Emisyon Sistemleri Tamiri ile Uğraşan Firmamız Bu Gibi Sorunlara Maruz Kalmış Araç Sahipleri İçin Arızanın Çözüm Süresi de Göz Önünde Bulundurularak Belirlenecek Ücret Karşılığında Verilen Hizmettir.
Dizel Partikül Filtreleri; Silisyum Karbür ya da Kordiyerit Malzemelerden Yapılmış Seramik Sertliğindeki Taşlardır.
Kordiyerit Dizel Partikül Filtre Taşları, Her Ne Kadar Maliyet Açısından Silisyum Karbür Partikül Filtre Taşlarına Nazaran Çok Daha Ekonomik Ürünler Olsa da, Filtrelerin Kendilerini Temizleyebilmesi İçin Gereken Sıcaklıklara Çıkmasına Dayanamayıp Bir Süre Sonra Erime, Çatlama ve Kırılma Gibi Olayların Sıkça Rastlandığı Partikül Filtre Taşıdır.
İlk kez NGK Firması Tarafından Üretilmiş Olan Kordiyerit Partikül Filtre Taşı, Yaygınlık Kazandığı Dönemde Birçok Araçta Kullanılmışken, Silisyum Karbür Partikül Filtre Taşı Üretimi İle Birlikte Kullanımı Yüksek Oranda Durmuş Fakat Halen Bazı Araç Firmaları Tarafından Kullanılmaya Devam Edilmektedir.
Silisyum Karbür Partikül Filtre Taşları, Günümüz Dizel Araçlarda Kullanılan Partikül Filtre Taşıdır.
- Re Jenerasyon İşlemi İçin Çok Daha Dayanıklı Ürünler Olmasına Karşın, Yanal Sıra Delikli Yapıya Sahip Olması Nedeniyle Dolma Sorunu Sık Rastlanan Partikül Filtre Taşlarıdır.
- Kalitesiz Yakıt Kullanımı
- Yanlış Yağ Kullanımı
- Değiştirilmemiş Hava ve Yağ Filtreleri
- Sıklıkla Şehir İçi Kullanımı (Partikül Filtreleri Bulunan Araçlar, Üretici Firmalar Tarafından Re Jenerasyon (Motor Beyni Tarafından Gerçekleşecek Filtre Temizliği) Sistemi Hazırlanmıştır. Bu Sistemin Geçerli Olabilmesi İçin Egzoz Sistemi Sıcaklığı Minimum 450 °C Olması Gerekmektedir.)
- Devirsiz Araç Kullanımı (Zamanından Önce Vites Değişimi)gibi Durumlar Dizel Partikül Filtrelerinin Sıklıkla Dolmasına Sebep Olan Durumlardır.
Araç Sahipleri Tarafından Bu Durumlara Dikkat Edilmesi Gerekmelidir.
FİT Partikül Filtreler Genel Olarak Silisyum Karbür Taş Kullanılarak İmal Edilmiş Kalitesinden Şüphe Edilmeyecek Kadar Sağlam ve Orijinal Partikül Filtre Taşlarına Alternatif Ürünlerdir.
Günümüzde Çokça Rastlanan Bir Durum Haline Gelen Dizel Partikül Filtrelerinde Dolma ve Kurum Birikintisi Olayına Çözüm Olarak Yapılan DPF Temizleme İşlemi Filtre İçerisinde Bulunan Taş; Kırılma, Erime, Çatlama Gibi Durumlara Karşı Kontrol Edildikten Sonra Yapılmalıdır. Filtre Kırılmış, Çatlamış veya Erimiş ise Yapılacak Temizlik Bir Fayda Sağlamayacaktır. Bu Gibi Durumlarda Filtre Değişmesi Gerekmektedir.
Lütfen Fiyat Sorun
TÜM ÜRÜNKERİN STOK BİLGİSİ GÜNCELLENİYOR, LÜTFEN İLGİLİ ÜRÜN İÇİN SORUNUZ, DPF VE KATALİZÖR ÜRÜNLERİNDE AYNI MARKA MODEL ARAÇLARDA BİLE SERİ NUMARASINA DİKKAT EDEREK ALIŞ-VERİŞ YAPINIZ.